FANDOM

Ant-Man (w tłumaczeniu na polski- człowiek-mrówka)- postać stworzona przez Jacka Kirby'ego i Stana Lee. Ant-Man zadebiutował Tales to Astonish#27 z 1961 roku, jednak swojego pseudonimu zaczął używać

Henry PymEdytuj

Henry PymDodany przez Henry Pym jest genialnym naukowcem, który wynalazł substancję po której zażyciu mógł dowolnie zmieniać swój rozmiar. Ponadto stworzył hełm umożliwiający mu komunikację z owadami. Jest jednym z założycieli i członkiem grupy Avengers. Jest twórcą robota, który miał mu pomagać, ostateczne został wrogiem Avengers. Hank nazwał go Ultron.

Scott LangEdytuj

[1]Scott LangScott Lang był złodziejem, który najpierw został Ant-Manem po kradzieży stroju Henry'ego Pym'a, aby ratować swoją córkę z chorobą serca. Hank Pym zachęcił go do porzuczenia kariery przestępczej na rzecz zostania na stałe Ant-Manem. Dołączył także do Fantastycznej Czwórki i Avengers. Przez pewien czas spotykał się z Jessicą Jones. [5] Później został zabity przez Szkarłatną Czarownicę.

Eric O'GradyEdytuj

Eric O'Grady został trzecim Ant-Manem.  Był agentem S.H.I.E.L.D.

ZdolnościEdytuj

Intelekt na poziomie geniusza. Potrafi zmienić swoj rozmiar lub każdego innego obiektu fizycznego. Może powiększyć obiekt do maksymalnego rozmiaru 100 stóp lub zmniejszyć do rozmiaru mrówki. Stworzył chemikalia które pozwalają przeprowadzić ten proces zwane "Cząsteczkami Pyma", wyposażenie które pomaga przetrwać ten proces i sprzęt służący do komunikacji z insektami, latania i wytwarzania ataków energetycznych. Posiada supersiłe po zwiększeniu rozmiarów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki